Otevreny dopis T-Mobile czech


Posilal jsem 13. cervna na cesky t-mobile mejl nasledujiciho zneni:

Dobry den,
chtel bych se zeptat, kdy mate v planu modernizovat infrastrukturu, na ktere vam bezi web? Jakozto platici zakaznik mam na praci jine veci, nez se donekonecna potykat s nefunkcnosti (a predevsim rrrryyyycchhhlllooossstttiii) vasich webovych stranek, predevsim s ohledem na to, ze za penize, ktere jste ode me za tech mnoho let ziskali byste byli schopni si poridit nekolik novych serveru?

No a protoze se dodnes nikdo neuracil odpovedet, delam z toho otevreny dopis, mimo jine z duvodu, ze mi jejich stranky opet hlasi „The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.“ Aneb – jako obvykle.


Jeden komentář: “Otevreny dopis T-Mobile czech”

  1. Dobrý den, Václave,

    děkujeme za otevřený dopis. Web funguje, zřejmě jste narazil na nějaký dočasný výpadek. Nechám zjistit, jak to v poslední době bylo s dostupností. Myslím, že náš systém je velmi robustní a např. naše internetová samoobsluha může v dostupnosti jít dalším operátorům příkladem (těm, kteří ji mají), ale to nás samozřejmě neomlouvá a jestli vás případný výpadek naštval, tak je nám to líto. Můžu vás ale potěšit dobrou zprávu – právě celý systém předěláváme a nový web by měl být nejen přehlednější a hezčí, ale také by měl běžet rychleji. Děláme pro ten nový web maximum, to nám můžete věřit – chceme něco, co se bude používat jedna báseň. Doufám, že s novým webem budete velmi spokojen.

    S pozdravem

    Martin Jaroš
    ředitel marketingové komunikace
    T-Mobile

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *